fredag 28 september 2012

Tro, hopp och kärlek


Jag tror att min Dagliljekulle kommer att bli alldeles underbar.


Jag tror att dagliljorna kommer att växa ihop nästa år.


Jag hoppas att alla dagliljorna kommer att överleva vintern.


Jag hoppas att allihop kommer att blomma nästa år.


Jag älskar min Dagliljekulle!



Det här var min tolkning av veckans tema på Blommig Fredag.
Fler tolkningar hittar ni här.

Missa inte att lägga till er bästa höstpynt i länksamlingen!
Eller botanisera bland alla härliga höstpynt som redan finns där.
Länk dit finns här ovan, samt i högerspalten.

Ha det fint!

14 kommentarer:

Ruben sa...

Den blev som en bal på slottet, kan man säga!

Ha det gott!
/Ruben

Cika sa...

Så fint! Hoppas du får njuta av alla blommor nästa sommar!
/Cika

Berit sa...

Ja naturligtvis så kommer det att växa så det knakar med all den kärlek du ger dem.
Ha en underbar helg!!!

Sabelhagens Olivlund sa...

Lycka till med din dagliljekulle. Ser lovande ut.
Ha det gott.
Kram Maria

Bettina Bäck sa...

Vem vill inte ha en dagliljekulle? Förstår både tron, hoppet och kärleken. Trevlig helg!

Veronica sa...

Jag förstår att du älskar denna kulle! Det är verkligen en kärlek när man är nöjd med en rabatt som man får till bra! Och självklart är den supermaffig nästa år :)

Ha en härlig helg!

AnnCharlotte sa...

tänk så mycket kärlek som ryms i en trädgård....
Ha det bra :)

Lyckans lilla hus sa...

Det kommer att bli alldeles, alldeles fantastiskt! Ha en fin helg! KRAM Marie

Gunilla sa...

WOW vilken fantastisk blomsterkulle. Den kommer att blomma fantastiskt nästa år.

Trevlig helg

Hélena sa...

Ska bli så roligt att se din kulle nästa år.
Ha det bäst!
Kram Hélena

Gela sa...

Jag tror helt klart att det kommer att blomma helt överdådigt hos dig nästa sommar. Ha en fin fin helg/Gela

Törnrosa sa...

Och jag VET att du har rätt! Det blir superfint.
Hej från Törnrosa

Vivian Tisting sa...

Jag håller tummarna och hoppas och tror med dig.
Ha en fortsatt bra helg
Vivian

Rose Garden Malevik sa...

superfin blomsterkulle :)
å missa nu inte......

B
L
O
G
G
P
A
R
T
Y
T

fortsätter........
redan 81 fina bloggar med
VÄLKOMMEN :)
Håkan