fredag 12 april 2013

Lycka

Idag har jag känt mycket lycka.
En dag med Acchlejorna är alltid något särskilt,
och idag var det dessutom trädgårdsmässa!
Starten på säsongen, särskilt ett år som detta!


Vi fick uppleva växtkraft för första gången i år, och det fanns massor av den varan.


De här glada flickorna gjorde mig väldigt glad, även om de inte var så lätta att fotografera.


Så här glad var jag hela dagen.
God mat, trevligt sällskap och massor av härlig inspiration.

Acchleja + trädgårdsmässa = lycka
Det är min ekvation i alla fall.


Fler exempel på lycka hittar du här.

Ha det fint!

4 kommentarer:

Ulrika sa...

Ja jag tyckte också det var en kanonbra mässa iår! Tror vi är lite svältfödda på grönt också. Kul att se er!

Kram Ulrika

Hélena sa...

:-) Önskar att jag hade varit där och träffat er alla men jobbet kunde inte klara sig utan mig... Härlig lycka!
Ha en härlig helg!
Kram Hélena

Ingmarie We sa...

Vad härligt att höra att du är så lycklig över din dag på trädgårdsmässan! Ha nu en fin helg.

Meta sa...

Hade jag varit där hade jag nog känt din lycka
Ha en fortsatt bra helg
Kram Meta